torsdag den 11. september 2014

Ny bog fra Arne og Carlos


                            30 Tøfler -Et grundmønster
er endnu en skøn og stemningsfyldt bog fra Arne og Carlos.

Bogen er udgivet af forlaget KoppelWrite. 
Se hvad KoppelWrite mere kan byde på lige HER

Denne gang kan du strikke tøfler sammen med de to herlige gutter. 

             

Bogen har jeg fået sponsoreret af forlaget KoppelWrite, men ord og meninger i dette indlæg, er helt mine egne.
                                         
Sidste år var jeg så heldig, at møde Arne og Carlos  på Kreativ Messe i Fredericia. Det kan du læse om lige HER

I år er der mulighed for, at møde dem på BOGFORUM

Jeg elsker Arne og Carlos sjove, farverige og inspirerende univers. De er voksne, der har bevaret evnen til at lege og helt ærligt, så får jeg altid et smil på læben, når jeg kigger i deres bøger. 

Her er lidt mere stemning fra den nye bog








Strikket kanin fra Arne og Carlos påskebog "Påske hele året" 

Den søde mus i potten hedder Magnus og opskriften på ham, finder du i Arne og Carlos bog "Håndarbejde i Haven"



De strikkede dukker du ser til venstre i billedet, er fra Arne og Carlos bog "strikke-dukker" 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar